mandag 11. april 2011

Youth Knows No Pain.

Der skjer masse nå for tiden. Energien bobler i kroppen og det er skjeldent jeg ikke er ute og farter.
Nå er jeg pakket og klar for å dra opp til Hovden i noen dager med min kjære og hans brødre++.
Den nye badedrakten er med i baggen(og godt med stomiutstyr!), så nå tror jeg søren meg at jeg skal prøve å hoppe i vannet for første gang siden operasjonen! Som vannmannen jeg er gleder jeg meg grenseløst!
Katten min, Siam, merker godt at jeg snart skal ut og reise. Han er som regel veldig oppmerksomhetssyk det siste halve døgnet før jeg drar avsted. Se så kjekk han er!;

PSPSPS! Hvis du ikke har fått med deg Lykke Li sitt andre album fra 2010, så MÅ du unne ørene dine det NÅ! Jeg skal på hennes konsert på Rockefeller i slutten av måneden, og kroppen klare nesten ikke vente med å skulle svinge seg til "Love of out Lust", "I follow Rivers" og "Get Some"!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar