onsdag 11. august 2010

Jag vet vem jag är när jag är hos dig

Jeg sitter på rommet mitt i Bergen. Mitt helt eget. Det lukter av maling og nylig påtente væker. DenFørsteFrokosten består av melon yoghurt, axa multi crush og banana med melk og brennesle te ved siden av. Jeg hører på nydelige Melissa Horn, med bakgrunnsstøy fra Bergens trafikk som oser gjennom vinduet. Carl har kysset meg god morgen og dratt til sin leilighet for å holde visning kl. 9 om morgen(!) Førstkommende mandag skal jeg møte opp ved Norges Lærer Akademi for å starte en fireårig utdannelse, som har utkom av kompetanse til å stå foran elever fra 5.-10. trinn.

Ting ser virkelig ikke så dårlig ut nå for tiden!


Er kjempe fornøyd med innredningen! Skal legge ut noen andre, finere bilder senere,
men nå skal jeg på orientering!

Sånne skåler som dette er det utrolig koselig å spise av;
finner et vakkert dansende barokk par i brunnen <3

2 kommentarer: