fredag 13. august 2010

Home alone 1

Sheeet. Har kalt dette rommet for det mitt nye hjemme siden mandag denne uken og har fremdeles ikke tilbrakt en natt alene her. Ikveld kommer prøvelsen. Tror jeg skal pølje på med flere kopper te, ha rommet kun opplyst av stearin og lese i "Den glemte hagen" til jeg sovner med nesen mellom sidene. Godt mulig at jeg skeier helt ut og kjøpe meg noe sukkerholdig etter en hel uke med billig og sunn mat(fordi sukker visst nok skal være unødvendig i kostholdet?!?!)

Har ellers forelsket meg i skråvinduet mitt, og jeg håper så inderliginderliginderlig at det kommer til å regne i natt. Noe av det fineste jeg vet er dråper som faller på glass. Store, små, bløtt og tungt, lett og kvasst. Etter 5 år i kjeller hvor man ikke hører vind, regn eller torden, har skråvinduet blitt min nye obsession. Gi skråvinduer til folket!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar