torsdag 12. august 2010

Picture perfect

Guri malla jeg har blitt glad i rommet mitt her i Nygårdsgaten 29. Her finner man fine ting som bla. det argentinske paret jeg bor med; de snakker og ler til langt på natt via skyp med venner og familie i hjemlandet. Værfenomener som at det bare begynner å regne når du faktisk har glemt paraply og poncho er noe jeg bare ler og smiler av. Jeg har fått vane for å stå opp midt på natten og koke en kopp te, bare for å sitte ute i stuen (der alt ser ut til å være stjålet fra et dødsbo) og nyte alt som dette flyttet innebærer. Til unge Camilla, som alltid så frem til det eventyret som gjemmer seg i det å flytte hjemme fra; ventingen var definitvt verdt det!




3 kommentarer:

  1. Eg tror me komme te å ha det rektigt så fint her oppe i Bergen! Rommet ditt blei jaffal kult og eg misunne deg fortsatt utsikten din! :p

    SvarSlett
  2. Guu, så koselig! Glede meg te å komma på besøk:D

    SvarSlett
  3. så koselig rommet ditt ser ut..=)
    må definnitivt komme på besøk en dag no når du e kommet te bergen ;)
    -karoline lmf-

    SvarSlett